Promocje
Akumulator LiFePoK4 MrKapitan BASIC 200 Ah (BT)
Akumulator LiFePoK4 MrKapitan BASIC 200 Ah (BT)

3 995,00 zł

Cena regularna: 4 595,00 zł

Najniższa cena: 4 595,00 zł
Akumulator LiFePoK4 MrKapitan BASIC 150 Ah niski (BT)
Akumulator LiFePoK4 MrKapitan BASIC 150 Ah niski (BT)

3 295,00 zł

Cena regularna: 3 695,00 zł

Najniższa cena: 3 295,00 zł
szt.
Akumulator LiFePoK4 MrKapitan BASIC 100 Ah (BT)
Akumulator LiFePoK4 MrKapitan BASIC 100 Ah (BT)

2 195,00 zł

Cena regularna: 2 495,00 zł

Najniższa cena: 2 095,00 zł
Akumulator LiFePoK4 MrKapitan PREMIUM 150 Ah niski (BT)
Akumulator LiFePoK4 MrKapitan PREMIUM 150 Ah niski (BT)

3 595,00 zł

Cena regularna: 4 295,00 zł

Najniższa cena: 3 895,00 zł
szt.
Akumulator LiFePoK4 MrKapitan PREMIUM 300 Ah (BT)
Akumulator LiFePoK4 MrKapitan PREMIUM 300 Ah (BT)

5 495,00 zł

Cena regularna: 8 495,00 zł

Najniższa cena: 4 995,00 zł
szt.
Akumulator LiFePoK4  MrKapitan ECONOMY+ 100 Ah
Akumulator LiFePoK4 MrKapitan ECONOMY+ 100 Ah

1 845,00 zł

Cena regularna: 1 995,00 zł

Najniższa cena: 1 995,00 zł
szt.
Akumulator LiFePoK4 MrKapitan PREMIUM 100 Ah (BT)
Akumulator LiFePoK4 MrKapitan PREMIUM 100 Ah (BT)

1 895,00 zł

Cena regularna: 2 795,00 zł

Najniższa cena: 2 795,00 zł
szt.
Akumulator LiFePoK4  MrKapitan ECONOMY+ 200 Ah
Akumulator LiFePoK4 MrKapitan ECONOMY+ 200 Ah

3 595,00 zł

Cena regularna: 3 995,00 zł

Najniższa cena: 3 995,00 zł
szt.
Akumulator LiFePoK4 MrKapitan PREMIUM 200 Ah (BT)
Akumulator LiFePoK4 MrKapitan PREMIUM 200 Ah (BT)

3 995,00 zł

Cena regularna: 4 995,00 zł

Najniższa cena: 4 995,00 zł
szt.
Akumulator AGM MrKapitan GRAFBANK PREMIUM 100 Ah
Akumulator AGM MrKapitan GRAFBANK PREMIUM 100 Ah

795,00 zł

Cena regularna: 795,00 zł

Najniższa cena: 995,00 zł
szt.
Akumulator AGM MrKapitan GRAFBANK PREMIUM 200 Ah
Akumulator AGM MrKapitan GRAFBANK PREMIUM 200 Ah

1 595,00 zł

Cena regularna: 1 695,00 zł

Najniższa cena: 2 150,00 zł
szt.
Produkt dnia
Akumulator LiFePoK4 MrKapitan PREMIUM 200 Ah (BT)
Akumulator LiFePoK4 MrKapitan PREMIUM 200 Ah (BT)

3 995,00 zł

Cena regularna: 4 995,00 zł

Najniższa cena: 4 995,00 zł
szt.
Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO www.mrKapitan.pl 

Sklep Internetowy www.mrKapitan.pl dba o prawa Konsumenta. Konsument nie może zrzec się praw przyznanych mu w Ustawie o Prawach Konsumenta. Postanowienia umów mniej korzystne dla Konsumenta niż postanowienia Ustawy o Prawach Konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta. Dlatego też postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa, a wszelkie ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść Konsumenta. W przypadku ewentualnej niezamierzonej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i Sprzedawca je stosuje.

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.mrKapitan.pl prowadzony jest przez spółkę MR KAPITAN Sp. z o.o. ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa, wpisaną do KRS pod numerem 0001052783, NIP 5252969370, o kapitale zakładowym 20 000 zł, wpłaconym w całości; adres poczty elektronicznej: mrkapitan.pl@gmail.com, numer telefonu kontaktowego: (+48)  571 381 480Adres korespondencyjny: MR KAPITAN SP. Z O.O. ul. Lotnicza 1K  82-300 ELBLĄG
2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Klientów będących Konsumentami, jak i do Klientów niebędących Konsumentami.
3. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu utworzenia Konta i/lub w celu złożenia przez Klienta Zamówienia.
4. Informacje prezentowane w Sklepie Internetowym, stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego, i nie są ofertę w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego.
5. Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność: przelew tradycyjny, pobranie kurierskie, szybkie płatności elektroniczne, Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
6. Operatorem szybkich płatności internetowych jest Autopay S.A. na podstawie regulaminu tego systemu. 

II. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM I APLIKACJA
1. Sprzedawca świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego nieodpłatnie następujące Usługi Elektroniczne na rzecz Klientów:
a. Konto,
b. umożliwianie Klientom składania Zamówień,
c. umożliwienie przeglądania Treści umieszczonych w ramach Sklepu;
d. Newsletter.

III. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
1. Główne cechy świadczenia z uwzględnieniem przedmiotu świadczenia oraz sposobu porozumiewania się z Klientem są określone na stronie Produktu lub w inny właściwy dla danego Produktu sposób, w ramach Sklepu Internetowego.
2. Sprzedawca umożliwia składanie Zamówień na Produkty w następujący sposób:
a. w Sklepie Internetowym;
b. poprzez kontakt z BOK:
- telefonicznie;
- pocztą elektroniczną;
- za pomocą oprogramowania typu chat na Stronie Sklepu Internetowego.
3. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia.
4. Sprzedawca w odpowiedzi na Zamówienie wysyła do Klienta automatyczną wiadomość na podany w tym celu przez Klienta adres e-mail z potwierdzeniem otrzymania Zamówienia i rozpoczęcia jego weryfikacji.
5. Po zweryfikowaniu Zamówienia, bez nieuzasadnionego opóźnienia, Sprzedawca wysyła do Klienta na podany adres e mail wiadomość z:
a. potwierdzeniem przyjęcia Zamówienia, albo
b. informacją o braku możliwości przyjęcia oferty w ramach Zamówienia, albo
5. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia ofert

IV. REKLAMACJA PRODUKTU
1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone w przepisach ustawy Kodeks Cywilny, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu Cywilnego.
2. Produkty prezentowane w Sklepie Internetowym mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania są wówczas podawane w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta i dołączonej do Produktu.
3. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.
4. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład pisemnie na adres: MR KAPITAN SP. Z O.O. ul. Lotnicza 1K  82-300 ELBLĄG. Jeżeli reklamacja dotyczy Produktu zwykle celowe jest jego dostarczenie Sprzedawcy razem z reklamacją, w celu umożliwienia Sprzedawcy zbadania Produktu.
5. Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może:
a. złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę taką usunie.
b. żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest zobowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, z zastrzeżeniami i na zasadach określonych we właściwych przepisach Kodeksu cywilnego.
6. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
7. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli Klient zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
8. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, MR KAPITAN SP. Z O.O. ul. Lotnicza 1K  82-300 ELBLĄG. 
9. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Produktu Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Produktu na wolny od wad przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak w przypadku Zamówienia złożonego przez Konsumenta – bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.

V. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Sprzedawcę jako administratora danych osobowych.
2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu założenia Zamówienia.
3. Dane Osobowe Klienta udostępnione w ramach Sklepu Internetowego lub uzyskane w oparciu o aktywność Klienta w Internecie, będą przetwarzane przez Sprzedawcę w konkretnych, określonych celach wskazanych w ramach poszczególnych formularzy w ramach Sklepu Internetowego oraz opisanych szczegółowo w ramach Polityki Prywatności dostępnej w Sklepie Internetowym.
4. Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu właściwego dla ochrony danych osobowych, prawo sprzeciwu, prawo dostępu do jego danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.

VI. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KLIENTÓW NIE BĘDĄCYCH KONSUMENTAMI
1. Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów niebędących Konsumentami.
2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego Konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
3. W wypadku Klientów niebędących Konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości.
4. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta niebędącego Konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
5. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta niebędącego Konsumentem zostaje wyłączona.
6. Ani Sprzedawca ani jego pracownicy nie ponoszą odpowiedzialności wobec Klienta, jego podwykonawców, pracowników, upoważnionych przedstawicieli i/lub pełnomocników za wszelkie szkody, w tym utratę zysków, chyba że szkoda została spowodowana przez nich umyślnie.
7. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Regulamin obowiązuje od dnia 1.09.2023 r.
2. Umowy zawierane przez Sprzedawcę zawierane są w języku polskim.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
4. Wybór prawa polskiego na podstawie niniejszego Regulaminu nie pozbawia Konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentem, na mocy prawa, które zgodnie z właściwymi regulacjami byłoby właściwe w przypadku braku wyboru.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl