Przetwornica napięcia AZO IPS-4000S 12 V/ 230 V 2000 W / 4000 W
Opis
Przetwornica napięcia IPS-4000S, wyprodukowana przez polską firmę AZO, oferuje moc ciągłą do 2000 W. Sterowana przez układ mikroprocesorowy, przetwornica automatycznie dopasowuje się do wykrytego obciążenia, co pozwala jej na uruchomienie urządzeń o mniejszej mocy, np. lodówek.
W zestawie z przetwornicą znajdują się przewody do podłączenia jej do akumulatora.
Aby uniknąć szybkiego rozładowania i nadmiernego zużycia akumulatorów, należy używać przetwornicy z umiarem i zwracać uwagę na pobór mocy urządzeń, które do niej podłączamy. Unikaj używania urządzeń, które wymagają dużo energii, takich jak kuchenki mikrofalowe, grille elektryczne czy odkurzacze. Takie urządzenia mogą szybko wyeksploatować akumulatory i spowodować ich uszkodzenie.
Staraj się nie nadużywać urządzeń, których zapotrzebowanie na energię jest bliskie górnej granicy wydajności przetwornicy (np. bezpieczne będzie sporadyczne maksymalne obciążenie na 1-3 minut).
Zaleca się również regularne sprawdzanie stanu naładowania akumulatorów oraz stosowanie ładowarek i innych urządzeń dedykowanych do konserwacji i dbania o akumulatory. W ten sposób można przedłużyć ich żywotność i zapobiec niepotrzebnym kosztom związanym z wymianą uszkodzonych baterii.
Dane techniczne:
PARAMETRY PODSTAWOWE | |
Napięcie wejściowe | 11 - 15 VDC |
Napięcie wyjściowe | 230 VAC |
Moc ciągła | 2000 VA |
Moc maksymalna | 4000 VA |
Zabezpieczenie termiczne | TAK |
Przebieg napięcia na wyjściu | Sinusoidalny |
Sprawność | >92% |
Miękki rozruch silników indukcyjnych | TAK |
Zabezpieczenie przeciążeniowe | TAK |
Zabezpieczenie zwarciowe | TAK |
Zabezpieczenie nadnapięciowe zasilania | 15 VDC |
Chłodzenie | Aktywne |
Obudowa | Aluminium |
Złącza | M8 |
Gniazdo USB | 5 V / 500 mA |
WYMIARY | |
Szerokość | 230 mm |
Wysokość | 108 mm |
Głębokość | 370 mm |
Waga | 5,4 kg |
WARUNKI PRACY | |
Temperatura pracy | 0°C do +40°C |
Klasa ochrony IP | IP 21 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.