dostawa darmowa dostawa od 5000 zł
Menu
Szukaj
Koszyk

Akumulator LiFePOK4 MrKapitan PREMIUM 200 Ah pod siedzenie do "trojaczków" (x250, x290) (BT)

Producent: MrKapitan (przejdź do produktów)
0.00 (Oceny: 0 Recenzje: 0) Przejdź do sekcji Opinie
3 695,00 zł
szt.
Dostępność:
product-availability-module na wyczerpaniu

Kod produktu: 200AH LIFEPO4 troj

Czas wysyłki: 48 godzin
Dostawa od 20,00 zł - Kurier

Zapytaj o produkt
Udostępnij

Opis

DARMOWA DOSTAWA!

Aby uzyskać darmową dostawę, zaznacz w koszyku opcję "Mam kupon rabatowy" i wpisz kod "LIT0", a następnie wciśnij "użyj".

Nowa, specjalna wersja naszych akumulatorów! Kształt akumulatora pozwala go zmieścić pod siedzeniem pasażera w kamperach i kampervanach na bazie Fiata Ducato/ Peugeot Boxera/ Citroen Jumpera, wyprodukowanym od roku 2006 (wersje x250 i x290). Dzięki temu wykorzystujemy miejsce pod siedzeniem!

Akumulatory MrKapitan LiFePoK4 są całkowicie bezobsługowe i umożliwiają uniknięcie konieczności doładowywania akumulatora, gdy nie jest on używany, co jest często wymagane przy tradycyjnych akumulatorach ołowiowych. Dzięki zastosowaniu systemu BMS (Battery Management System), akumulator jest monitorowany i chroniony przed nadmiernym naładowaniem (> 15 V), nadmiernie głębokim rozładowaniem (< 10,5 V) lub przegrzaniem. Ilość cykli pracy tego akumulatora o pojemności 200 Ah wynosi ok. 4000 przy rozładowaniach DoD (Depth of Discharge — głębokość rozładowania) do 50%! Oznacza to, że nawet przy intensywnym użytkowaniu, na przykład w kamperze, który jest używany przez cały rok, akumulator będzie służył nawet przez 10 lat!
Akumulatory te nie posiadają efektu pamięci, co oznacza, że stan ich częściowego lub całkowitego rozładowania nie wpływa na ich żywotność. Są one zaprojektowane do pracy w cyklach i do głębokich rozładowań.
BMS w akumulatorach MrKapitan LiFePoK4 wyposażony jest w moduł Bluetooth, dzięki któremu w smartfonie można kontrolować proces ładowania i rozładowywania akumulatora, oraz na bieżąco go monitorować. Poza tym aplikacja posiada jeszcze wiele innych funkcji, o których można przeczytać w dostępnej na dole strony instrukcji obsługi, gdzie znajdują się także linki do pobrania aplikacji.
Do długiej listy zalet tych akumulatorów należy też dodać to, że są niezwykle lekkie (wersja 200 Ah waży zaledwie 21,5 kg!), mogą pracować w dowolnej pozycji i "przyjmują" duże prądy, dzięki czemu można je naładować do pełna w ok. 3-4 godziny.
Jedną z niewielu zaś wad jest to, że nie mogą być ładowane w temperaturze poniżej 0°C. Nasze akumulatory posiadają jednak zabezpieczenie, dzięki któremu akumulator sam "wie", że temperatura jest za niska i nawet przy próbie naładowania go w zbyt niskiej temperaturze po prostu nie będzie się ładował. Dodatkowo wersja premium wyposażona jest w maty grzewcze, które w momencie spadku temperatury poniżej zera ogrzewają akumulator i pozwalają go normalnie ładować!
Dodatkowo rozmiary akumulatora pozwalają zmieścić go pod fotel, m. in. w "trojaczkach"!

WAŻNE

Jeśli tylko wymieniasz akumulator w swoim pojeździe i nie chcesz ingerować w instalację elektryczną, a na Twoim starym akumulatorze były klemy, będziesz potrzebował także odpowiednich adapterów wkręcanych w akumulator. Możesz je nabyć TUTAJ

 

Dane techniczne:

PARAMETRY PODSTAWOWE  
Pojemność 200 Ah
Napięcie nominalne 12,8 V
Typ LiFePo4
Klemy M8
ROZŁADOWANIE  
Maksymalny ciągły prąd rozładowania 150 A
ŁADOWANIE  
Maksymalny zalecany prąd ładowania 100 A
Optymalny prąd ładowania 40 A
Zalecane napięcie ładowania 14,2 V
WYMIARY  
Szerokość 357 mm
Wysokość 152 mm
Głębokość 300 mm (z klemami 338 mm)
Waga 21,5 kg
ŻYWOTNOŚĆ  
Stopień samorozładowania (przy 25°C) 3%/miesiąc
WARUNKI PRACY  
Temperatura ładowania -20°C do +45°C
Temperatura rozładowywania -20°C do +60°C
Temperatura przechowywania -5°C do +35°C

 

8 ARGUMENTÓW, DLACZEGO WARTO WYBRAĆ GOTOWY AKUMULATOR ZAMIAST "SKŁADAĆ" SWÓJ Z TANICH OGNIW:

Cecha Gotowy akumulator LiFePO4 DIY akumulator LiFePO4
Hermetyczne zamknięcie - ochrona przed wilgocią i korozją Tak Brak obudowy, konieczność zadbania o szczelne zabezpieczenie we własnym zakresie
Odpowiednie ułożenie i skompresowanie ogniw Tak Nieodpowiednio ułożone ogniwa z czasem puchną i mogą się przecierać
Dobór ogniw Ogniwa są wyselekcjonowane i dobrane pod kątem identycznych parametrów Kupując pojedyncze ogniwa, często można otrzymać egzemplarze z mocno "rozjechanymi" parametrami względem siebie, co ma duży wpływ na wydajność akumulatora (najsłabsze ogniwo drastycznie zaniża parametry całego akumulatora)
Maty grzewcze i termometry Zintegrowane (można korzystać z akumulatora w temp. poniżej 0°C) Do samodzielnej instalacji, konieczność posiadania wiedzy w temacie dogrzewania ogniw, nieprawidłowe rozmieszczenie mat może uszkodzić ogniwa, które będą niedogrzane podczas ładowania
Gwarancja 5 lat, wymiana "jeden za jeden" Brak lub ograniczona gwarancja, konieczność odsyłania niesprawnych ogniw nierzadko za granicę
Ładowanie wyższym prądem BMS dostosowany do pojemności ogniw, tzn. 100 Ah "przyjmie" prąd 100 A Zazwyczaj ograniczone, ogniwa np. 280 Ah "przyjmują" ok. 50 A
Pojemność ogniw Zgodna z deklaracją Często niższa niż deklarowana
Koszt przy zleceniu montażu osobie trzeciej
Oszczędność na gwarancji i serwisie Koszty sumaryczne (ogniwa + bms + osprzęt + robocizna) porównywalne z gotowym akumulatorem

Porównaj funkcje akumulatorów z naszych serii:

 

   
Zabezpieczenie przed nadmiernym rozładowaniem  X  X  X
Zabezpieczenie przed przeładowaniem  X  X  X
Zabezpieczenie przed ładowaniem poniżej 0°C  X  X  X
Bocznik pomiarowy    X  X
Łączność Bluetooth    X  X
Maty grzewcze      X
  Zobacz film Kapitana Przyczepy o aplikacji do BMS w naszych akumulatorach! 

Linki do aplikacji do zarządzania BMS przez Bluetooth - XiaoXiang:
Android
iOS

Pliki do pobrania

File icon Instrukcja XiaoXiang v_0.9.pdf 1.16 MB

Instrukcja obsługi aplikacji XiaoXiang

Opinie

0.00
Liczba ocen: 0
Oceń i opisz